torsdag den 22. maj 2008

Lodtrækning afgjort

Tak for jeres søde kommentarer på lodtræknings tråden. Der var ialt 23 kommentarer i tråden og 2 ( Anne & Troll ) ville ikke være med da de i forvejen havde denne die. Så 21 stk lodder i puljen ;-)





Vinderen af QK Bubble-dies blev...........


......................................................................... GITTE

Tillykke Gitte, send en PB til mig med din adresse på scrapshops hjemme side og jeg skal sørge for at den ryger afsted i posten. Tak fordi I ville lege med, og go dag til jer alle ;-)

2 kommentarer:

lam sagde ...

stort tillykke til Gitte

Gitte sagde ...

Kære Lone !

Hvor var jeg bare heldig. Jeg skal nok få brugt den die - både til sol og strand, men også til andre ting.
Og jo - den er landet trygt hjemme hos mig, så tusind tak. :-)))

Related Posts with Thumbnails