tirsdag den 11. november 2008

Flere julekort.

Så er det blevet til et par julekort mere. Har afprøvet nogle nye Magnolia stempler, og mit nye JustRite stempel. JustRite stemplet er da en fantastisk opfindelse, det vil blive brugt flittigt. Julemanden her er fra Magnolia juleserie 2008. Han er malet med Inktense farver og klippet ud. Har printet "Santa Claus is coming to town " og brugt det som baggrund. Det røde papir med guld swirlerne er fra S*E*I, Bånd og QK Sophisticate alfabet. JustRite stempel i øverste højre hjørne.
På dette jule kort har jeg brugt 2 Magnolia stempler. "Silent Night" noderne er fra deres juleserie i år, og Merry Christmas teksten er fra sidste år. Her har jeg så brugt mine Spellbinders dies, Swirl fra QK revolution som har fået grønt glimmer, Bånd og nål.
Fortsat go tirsdag til alle, og tak fordi I kigger med ;-)

9 kommentarer:

Anne Bente sagde ...

ejjj hvor er de flot, tak for skøn inspiration, jeg venter nemlig på akkurat de samme stempler:)

Anne Bente sagde ...

Lone der komme rlige et spørgsmål her :=

de der Inktense farver hvad er det, for her er jo bare en rigtig flot julerød, hvor køber man dem??

troll13 sagde ...

Hvor er de bare skønne, dejlige detalje og lækkert farvelagt.
Fede stempler du har ;o)

Karina Beck sagde ...

Super søde kort.

sonja sagde ...

de er bare flotte.er helt vild med julemanden.

Heidi sagde ...

ejj hvor er de skønne ;o) super super flotte ;O)

Gitte sagde ...

Sikke nogle skønne julekort. Ja just rite stemplerne er en super opfindelse. Jeg er helt vild med Magnolia nye julemand. :)

lam sagde ...

super flotte kort,jeg er især vild med det nederste fyldt med så mange lækre detaljer

Majer sagde ...

Hvor er de fine dine julekort. Det er nogle dejlige mørke farver du har brugt :-)

Related Posts with Thumbnails