onsdag den 27. maj 2009

Flipkort




Så har jeg osse forsøgt mig med et flip-kort, lavet efter Slipsagers How-to hos scrapsisters. Kortet skal jeg bruge imorgen da naboen har fødselsdag. Hun skal have en lilla bluse i gave, så jeg tænkte at kortet jo lige måtte passe til den ;-) Materialer : Hvid Bazzill, papirer fra 3bugsinarug, Bånd, lilla sikkerhedsnål, metal charms, Spellbinders dies, og QK Banana spilt alfabet.



På sidste side i kortet er der et citat af Victor Borge.

Tak fordi I kiggede med og rigtig go onsdag ;-)

7 kommentarer:

Tanja sagde ...

Hvor er det bare et rigtig flot Flipkort og jeg vild med farverne... :o)
Lækker kort som jeg er helt sikker på din nabo vil elske..
God dag til dig..
Scrapknuzzz Tanja

Mette sagde ...

Super lækkert kort - det må vist liftes. Skønne farver...

troll13 sagde ...

Eiii, hvor er det fedt, det må jeg da bestemt prøve. Og super flot udført.

PS Jeg tror nu hverken du skal ønske dig 4 eller 6-linger. tænk alt det arbejde der høre med, for noget som du selv er så fantastisk dygtig til ;o)))

Anne Bente sagde ...

ejjjjj hvor er det dog flot Lone, det må prøves engang.

Jette / ma11edina sagde ...

Det er så flot, dit kort, og dejlige i lilla farver, det ses ikke så tit, og her er det så flot afstemt det hele. Det må helt sikkert bringe lykke sammen med en matchende bluse...eller omvendt *S*

Linda sagde ...

Du er nok med på noderne hvad angår farve :0) Både blog, kort og bluse er lilla. Det er et super sødt kort. Din nabo bliver helt sikkert meget glad.

Gitte sagde ...

Super lækkert kort. Skønne detaljer. Sødt citat. Det kort må jeg prøve at lave.

Related Posts with Thumbnails