torsdag den 24. maj 2007

Måneds pakke fra www.scrapbookobsessions.com...


Tænk det er snart juni, syntes tiden bare flyver afsted. Igår kom så min juni måneds pakke fra Scrapbook Obsessions. Igen har de lavet en super lækker pakke, altsammen lige noget jeg kan bruge.

Denne måned er det de lækre papirer fra My Minds Eye, Tres Jolie Bonjour papirerne. mums syntes godtnok de er lækre. Som min mand sagde den anden dag, " Hvem der dog bare var et stykke kvadratisk scrap-papir "!

Af lækkert tilbehør i måneds pakken er der bl.a knapper, My Minds Eye rammer, embossed chipboard alfabet, bånd mm. Glæder mig til at komme igang med at bruge denne lækre pakke.

5 kommentarer:

All Blog Spots sagde ...

nice blog

Anonym sagde ...

Hvor er det dog en lækker pakke!! LOL af det din mand sagde - det lyder som noget Jacob kunne have sagt til mig :)

Charlotte Ravn sagde ...

Den ser godt nok lækker ud den månedspakke, man bliver jo helt fristet til at melde sig til :)

Majer sagde ...

Øj... det er da bare den lækreste månedspakke, man kan forestille sig!!! Jeg er helt vild med det papir, og de farver... mums...

God pinse til dig og din familie.

Gitte sagde ...

Lækker månedspakke - hmm måske man skulle overveje at være med der også.

Related Posts with Thumbnails