onsdag den 29. juli 2009

Barselsgave

Min dejlige kollega Line fødte i torsdags den skønneste lille pige.
I lørdags var jeg en tur på Holbæk sygehus for at se hende, og kors hvor var hun bare kær.

Nå men Line og Martin skulle jo have en barselsgave og et kort. Kortet er lavet af et Crafty Secrets "Little girls outfit" chipboard sæt. Jeg har pyntet det med papir fra Tilda design. derudover har jeg brugt charm, blonde, knap og den lille bamse i lommen er fra Jolee. Bøjlen har jeg købt fra en butik i USA.


Som gave havde jeg lavet en kurv til de nybagte forældre. I den var der bleer, baby blad, Økologisk ammete, Apotekets baby olie og sæbe, Rangle fra Lamaze og det sødeste sæt babytøj fra Legowear.

Tak fordi i kiggede med og go onsdag til alle ;-)

7 kommentarer:

Tanja sagde ...

HOLD da op en lækker barselskurv og så med dette skønne kort til - det er da bare lækkert.... :o)
Scrapknuzz Tanja

troll13 sagde ...

WOW Lone, det er bare helt fantastisk sødt, det kort du har lavet. Gennemført til mindste detalje, helt som det plejer.

Pia sagde ...

wooow hvor er det et sødt kort i dejlige farver, den bøjle har jeg prøvet at få fingre i men det er ikke lykkedes

Birgitte sagde ...

Lækker barselgave og virkelig flot kort du har lavet

Anonym sagde ...

Du er bare verdens bedste kollega søde Lone (Åse).
Det var simpelthen en for lækker gave og kortet er jo helt ubeskriveligt flot.
Tak og knus fra bimse og lille Frida.

Margit sagde ...

Sikken en dejlig kurv med lækre sager... og fantastisk sødt kort. Det har forhåbentlig vakt glæde.

Charlotte Ravn sagde ...

Wow hvor er det bare et lækkert kort! Super gennemført og sikke en dejlig kurv, at give de nybagte forældre!

Related Posts with Thumbnails