torsdag den 3. september 2009

2 nye layouts....

Endelig fik jeg scrappet et par layouts igen, godtnok osse længe siden. Børnene er begge blevet fotograferet i skolen her i august, og de billeder skulle selvfølgelig scrappes.



Layoutet med Natasja er lavet på noget skønt skønt papir fra "My Minds Eye", kom godtnok lidt på arbejde her da syningen langs kanten på det inderste papir er syet i hånden ;-) Ellers har jeg brugt prima blomster og blade, disse har fået glimmermist. Papirsroser, dew drops, blonde og billet fra Tim Holtz. Gungeboard vingerne er malet med cracklepaint, efterfølgende fået sværtet kanter og fået et lag glimmermist. Metalhjerte og lille kuvert charm.


Layoutet med Nicklas er der så lidt mere farve på, så det passer til hans bluse ;-)



Her har jeg brugt sort bazzil som bagrund, papir fra American craft, taludskæringerne kan jeg ikke huske hvor er fra. Halvperler, primablomst og knapper. Sorte velour bogstaver fra prima, chipboard fra scenic route og bånd.

Tak fordi I kiggede med og go torsdag til alle ;-)

4 kommentarer:

Jayne sagde ...

Du har da ikke glemt hvordan man gør :-) Hvor er de bare flotte, og super mange søde detaljer.
Go dag
Jayne

Pia sagde ...

hvor er det super flotte layout med mange lækre detaljer og farver

Unknown sagde ...

Jeg har studeret begge sider - dine unger er bare SÅ fotogene - og billederne bliver præsenteret så fantastisk på dine skønne sider!

Tak for din søde kommentar på min blog! Håber at du får en skøn søndag!
Knus Engel

Charlotte Ravn sagde ...

Rigtig skønne layouts du har lavet med dine kønne unger! Jeg er også helt vild med den serie fra MME, jeg købte flere ark af det sidste år og kan næsten ikke nænne at bruge det sidste :)

Related Posts with Thumbnails