søndag den 29. november 2009

Et par julekort...

Så blev det den første søndag i advent.....og derfor kun lidt over 4 uger til jul. Man skal ikke begynde at tænke på alt det man skal nå, inden julefreden kan sænke sig over de små hjem.....
Nå men jeg har fået lavet et par julekort mere, til samlingen ;-)

Til dette kort har jeg brugt nogle af diesne fra QK Santas workshop. Herfra er Bl.a rammen med de 3 vinduer, alfabetet, tallene og labelholderen. Derudover har jeg brugt QK krans, Snemand og kagemand fra Cottagekutz, derudover bånd.







Til dette julekort har jeg brugt stempel fra Magnolia som har embosset med sort glitter embossingpulver, Stempel fra JustRite, Prima blomster, QK kristtjørn og Label fra MakingMemories.
Tak fordi I kiggede med og go første søndag i advent til alle ;-)




6 kommentarer:

troll13 sagde ...

Lækre, lækre julekort du har lavet, og jeg er også vild med det lyserøde julekort du har lavet :o)))

Helle Sahl sagde ...

Yndige kort.

Anne Bente sagde ...

smukke kort som altid Lone.

Mette W. Sørensen sagde ...

Virkelig skønne kort, er især vild med de embosset noder...

Margit sagde ...

Fantastisk flotte kort. Jeg er HELT vild med det kort med de embossede noder...
Hav en god aften.

Charlie sagde ...

Sjove og søde julekort du har lavet - og jeps -det lyserøde er også lige noget for mig. Frækt!!!

Related Posts with Thumbnails