søndag den 3. april 2011

Skønt forårsvejr og et par kort.

Sikke dog et fantastisk vejr det var igår....så skønt med noget varm luft.....hungrer efter forår og sommer :-) :-)
Nå her fået lavet et par kort. Først et fødselsdagskort til Natasjas veninde som er en rigtig ridepige.

Kortet er 15x15 cm. Af materialer har jeg brugt : Skystempel fra Heroarts, Spellbinders, Martha Stewart border punch, Sew Easy , QK exclusive build a animal, QK flag, QK banner og alfabet
Næste kort er lavet efter ide fra den dygtige Fru Hansen, er en meget stor beundrer af hendes kort og Lo's

Her har jeg brugt den nye Spellbinders med hjertekanten, derudover restepapir, Martha Stewart Border punch, Heroart stempler, og floss.

Håber I alle har haft en dejlig forårs weekend...1000 tak fordi I kigger med her på bloggen, og tak for jeres søde kommentarer....:-)

10 kommentarer:

Elfepigen sagde ...

Hvor er de smukke dine kort;)

Knus og kram herfra

fie & Co sagde ...

Ejjj, hvor er de flotte begge to! Den der lækre dies på det første kort har jeg aldrig set før:0) Og det stempel sæt fra Hero arts du har brugt nederst er bare for lækkert og aldrig et man bliver træt af;0)

Jeg har også lige bestilt af de nye Spellbinders, længtes SÅ meget efter vimplerne;0)

Fortsat dejlig søndag

Vranda sagde ...

Wauw hvor er de flotte :o) den spellbinder die har jeg slet ikke set før nu. Hesten er da for sød...

Louise Hou sagde ...

Hvor er de bare utrolig flotte dine kort. Lækre lækre dies og Spellbinders

Mette sagde ...

Hold da op nogle lækre kort. Kort man bliver glad af....

Unknown sagde ...

Kære Lone.
Skønne, skønne kort. Er vild med din hest :o)
Jeg håber, at du får en dejlig påske!
Knus Engel...

Kreateten sagde ...

Fine fine kort! Jeg er helt solgt til det nederste :-)

troll13 sagde ...

Hvor er det bare nogle søde kort du har lavet, jeg får helt lyst til at bruge mine heste-die ;o)))

Anonym sagde ...

The Bowflex Energy Pro is one of the older products created by Bowflex,
but nonetheless an excellent bit of equipment.

Also visit my weblog :: www.getfitnstrong.com

Anonym sagde ...

There's a correlation concerning exercising and body weight, but skinny does not necessarily mean fit, as well as the affect of bodily action goes over and above weight problems.

My weblog :: adjustable weights

Related Posts with Thumbnails