tirsdag den 12. februar 2008

Vinterferie




Så er årets skiferie vel overstået, ingen brækkede arme eller ben ;-)
Igen iår havde vi lånt faster & onkels hytte i Beitostølen i Norge. Vi sejlede fra København forrige fredag d. 1 februar, og ankom til Olso lørdag moren efter en meget blæsende tur. Det er fjerde år i træk at vi låner hytten i Beitostølen, og det er bare så hyggeligt med sådan en hytte ferie. Vi havde en skøn uge med masser af sne, og masser af skiløb. Det var første år at vi alle 4 rigtig kunne løbe sammen så det var bare herligt.

Varm kakao på bagsmækken af bilen..;-)


Er osse så heldig at have ferie i denne uge. Så vi har sendt Jan på arbejde og Natasja, Nicklas og jeg hygger os herhjemme. I morgen satser vi på en tur i biffen for at se den nye film "Frode og alle de andre rødder"

Håber osse der i denne uge bliver tid til hygge ved scrapbordet ;-)

Tak fordi du kiggede med.

5 kommentarer:

Jette / ma11edina sagde ...

Velkommen hjem fra en dejlig ferie, det lyder til at have været lige sådan som en rigtig vinterferie skal være, masser af sne og hygge! Herlige billeder af børnene :-) og sikke en fantastisk natur!!

Majer sagde ...

Velkommen tilbage til grå Danmark.

Sikke nogle skønne billeder. Glæder mig til at se dem scrappet. Jeg tager til Norge om et par uger. Skal derop med mit arbejde. Det bliver ikke det støre ståen på ski, men alle mulige andre aktiviteter.

Anonym sagde ...

Øv øv øv , hvor ser det dog for dejligt ud. Hold da op hvor det rykker i et par gamle skiben :-)
men jeg må jo lade det rykke......
Vi har været inde og se frode og de andre rødder , børnene syntes den var ok....
Glæder os MEGET til at se dig i Byens Optik igen.

Kh. Nella.

Anne Bente sagde ...

åhhh jeg blir da ikke spor misundelig, når jeg ser de billeder:)

Annette sagde ...

WOW hvor er det bare flot med alt det sne. Kunne nu godt have brugt bare en enkelt weekend med sne i Fløng, for børnenes skyld, men tror nu ikke det kommer.
Hvor hyggeligt med varm kakao i bilen.

Related Posts with Thumbnails