søndag den 13. december 2009

Nicklas i Lucia-optog.....

Se lige mit "engle-barn" er han ikke bare fin. Traditionen tro her i byen, er det børnehaveklassen som går Lucia hvert år til bylauget julefest i hallen. Og den blev så afholdt i fredags, og Nicklas gik Lucia sammen med sin klasse. De var bare sååå gode.....siger moderen med en lille tåre i øjenkrogen ;-) De har endnu ikke nået den alder, hvor det bare er SÅ pinligt at synge foran en hel forsamling. Så de sang igennem og det lød bare rigtig fint.
I morgen skal de så gå Lucia igen på skolen, til morgensang. Jeg har heldigvis ferie i den kommene uge, så jeg skal være med til morgensang imorgen så jeg kan se dem igen ;-)


Håber at I alle har haft en forrygende weekend. Tak fordi I kigger med ;-)


7 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Han er godt nok sød. Dejlige scrappebilleder ; )

Anne Bente sagde ...

åh,,,,, noget så nydelig, de er altså kære -man blir helt rørt når de kommer gående der og synger.

Charlie sagde ...

Han læser forhåbentlig ikke med endnu hvis han går i 0. kl så det går sikkert at skrive han er SUPER NUTTET...

Jette / ma11edina sagde ...

Åh, hvor er din søn altså sød, det er bare nogle skønne billeder. Og sådan en oplevelse kan man jo sagtens klare igen og igen ;-) God ferie til dig.

Netti sagde ...

Hvor er han sød og dejligt at han gerne vil..men prøv at tænke fremad til når han er 15 år..han vil hade de billeder *G* Men jeg kan godt forstå at du var stolt - det ville jeg også have været.

Mette W. Sørensen sagde ...

Hvor er de bare gode de billeder og hvor ser han sød ud. selvfølgelig er moderen stolt og med tårer i øjene

Margit sagde ...

SÅÅÅÅÅ... SØD!!!
Fin tradition at det er de "små" der får lov... de er jo TOP motiverede... ;o)

Related Posts with Thumbnails