lørdag den 19. februar 2011

Fødselsdags invitationer.

Natasja blir 12 år d. 5 marts, og skal selvfølgelig have pigerne til hyggeaften. Jeg har lavet invitationer som hun skal dele ud i skolen på mandag. Jeg har brugt en ny QK die til Epic6 maskinen til at lave lommerne. Dien hedder Treat bag. Papiret jeg har brugt er fra Panduro/Tilda.
Her er 2 af indbydelserne lidt tætteret på. udover treat bag dien har jeg brugt Spellbinders og de små runde med navnene på er også QK, bånd købt i Panduro.
Inde i hver lomme er der et stykke karton med selve invitationen på.
Ses her taget helt ud af lommen. Her har jeg brugt Qk bowling sæt.

Idag står den også på fødselsdag hos Nicklas bedste ven Marcus. Kortet til ham får I at se en anden dag. Go lørdag til alle og 1000 tak fordi I kigger med.

8 kommentarer:

Annette sagde ...

SUPER flotte fødselsdagsinvitationer du har lavet. Tror de bliver rigtig glade for at modtage dem.

God weekend

Helle Sahl sagde ...

De er rigtig søde.

Rigtig god weekend til dig.

Pia sagde ...

super søde invitationer

Benita sagde ...

tror da nok lige jeg er blevet fast læser af din blog! Hvordan i alverden er din blog gået mit hovede forbi? Jeg aner det ikke men ved hvad jeg skal lave i aften - kigge i din blog i de gamle indlæg. Kanon med alle de kort osv. hvor der er brugt qk dies. Det er jeg nemlig så dårlig til at gøre.

Mht. magnettape - jeg har købt det brugt en gang for læææææænge siden. Så jeg aner ikke hvor man kan købe det henne. Men jeg skal nok sige til, hvis jeg finder det. Mit bud vil være panduro.

Tak for din kommentar. :)

Margit sagde ...

WAUWWW... sikke fine indbydelser... der er vist nogle pi'r der glæder sig til en bowling-tur...

Jean sagde ...

Hvor er det bare nogle søde invitationer, de piger må være blevet meget glade.. og din datter stolt over ikke bare at få en alm udprintet invitation med :)

Sivsko sagde ...

Det er bare flotte invitationer - de må da bringe lykke ;o)
Krammer Heidi

Tine sagde ...

meget søde invitationer. Og god idé at personliggøre dem, så navnet modtagers navn også er ude på invitaitonen.

Related Posts with Thumbnails