søndag den 27. februar 2011

Fødselsdagskort

Så fik jeg lavet et par fødselsdagskort som jeg skal bruge her i marts måned. Kortene er liftet efter denne dygtige dame. Da jeg så disse kort første gang tænkte jeg de må bare liftes...:-)
Kortene er lavet som staffeli-kort.
Når kortet er åbnet, er der en lagkage og en pakke med lagkagelys. Nu har jeg bare sat lysene i lagkagerne så I kan se hvordan det færdige resultat ser ud.

Lagkagerne har jeg pyntet med halvperler, Pearl touch, brads mm
Derudover har jeg brugt Spellbinders, Magnolia stempel, kageserviet, blomster, træhjerte og bånd.
Stemplerne er farvelagt med Copics.


Derudover er der brugt papir fra Magnolia.
Håber at I alle nyder fridagen, tak fordi I kiggede med og fortsat go søndag til jer alle :-)

10 kommentarer:

Jette / ma11edina sagde ...

Fantastisk smukke og sjove kort!! Og et kæmpe flot stykke arbejde ;)

10na sagde ...

RESPEKT, hold da op hvor er det bare et par flotte kort. Tør slet ikke tænke på hvor lang tid det har taget. De er SUPERFINE.
KH 10na

HenrietteH sagde ...

Hvor er de bare skønne dine kort.. sikke et arbejde... dejlige farver og smukt malede Tilda'er....

Netti sagde ...

Okay jeg bøjer mig i støvet!! Hold da op de er virkelig flotte og sikke et arbejde der må ligge bag kortene. Superflot :)

Mette W. Sørensen sagde ...

Wow hvor er de flotte, skønne farver og så er de da bare for sjove:) De er så godt lavet, sikke et stort arbejde:)

troll13 sagde ...

De er bare så fantastiske. Jeg er ved at gøre klar til 2 kort til mine søstre, men de skal først bruges i juni, så jeg har god tid ;o)
Fantastisk udført :o))

Mette sagde ...

Det er da de smukkeste kort jeg længe har set. Jeg skal lige samle min underkæbe op fra bordet. WOUW de er flotte og sikke da et arbejde.

Scraphilsen'
Mette

Sivsko sagde ...

Hold da helt ferie, hvor er de bare søde, de må tage tid at lave ;o)

Der ligger en lille hilsen til dig på min blog ;o)
Krammer Heidi

Tine sagde ...

meget smukke kort. sjovt med lagkagerne

Charlotte Ravn sagde ...

Sikke en sjov ide! Super skønne kort!

Related Posts with Thumbnails