lørdag den 8. december 2007

8 december.


Så nåede vi slutningen på den 8 december, og jeg må vist hellere se at få skrevet lidt. Det har været arbejdsdag i dag, dog kun til klokken 13,00. Det var min tur til igen at få pakkekalender på jobbet, og jeg fik en rigtig lækker kogebog om japansk mad. Der er så mange lækre opskrifter på Sushi, og jeg er en rigtig sushi elsker. Så nu glæder jeg mig bare til at Jan, laver nogle af de lækre retter til mig.

Kan i sove godt allesammen, tak fordi I kiggede med ;-)

5 kommentarer:

Unknown sagde ...

Sig mig... synes da du får pakkekalender næsten hver dag, I kan ikke være så mange medarbejdere :)

Se ud til at være en lækker kogebog

Anne Bente sagde ...

ejjjj for en lækker kogebog, og sååå skønt med så mange pakker altså, og så gode ting du dog har fået:)

ha en rigtig god søndag :)

Charlotte Ravn sagde ...

den er godt nok lækker den pakkekalender...sig mig har i ikke brug for en ekstra ansat?...bare sådan i december måned næste år? hihi

Betina Olesen sagde ...

Uh en kogebog er altid lækker at få, altid dejlig med noget inspiration ;-)
Jeg har endnu det at smage sushi til gode, men skal absolut have det prøvet når lejligheden viser sig.

Hygge fra Betina

Charlotte sagde ...

Det er godt nok nogen flotte pakker (og MANGE pakker) du får fra julekalenderen på dit job! Heldige dig! :-)

På mit job har vi købt en gave hver til 30-40 kr - og så bliver der lodtrækning. Det glæder jeg mig til!

Rigtig glædelig 2. søndag i advent.

Related Posts with Thumbnails